Mises.cz

Mises.cz

Komentáře k článku Donald Trump je opak Ronalda Reagana

přidat komentář zpět na článek

Miloslav Dědek

Hledání pravdy

Jak se skutečně věci mají? Kde a jaká je pravda?
Stojí za to si přečíst komentáře k článkům o terorismu a budoucnosti lidstva: http://miloslav7.blogspot.cz/2016/07/komentare-k-clankum-venovanym-terorismu.html

HynekRk

To je vtip?

Vyjma závěru předposledního odstavce tam není v podstatě jediný argument proč je Trump tak špatný, přičemž jistě by se toho našlo dost. Článek tedy dost k ničemu. Možná spíše komedie.

Dostalo mne toto: • Reagan, přestože byl nenáviděn Demokraty, byl milován Republikány.

To něco indikuje? Splnil by toto třeba Ron Paul?

• Reagan si rád četl Hayeka, dopisoval si s Foundation for Economic Education (nejstarším libertariánským think-tankem na světě).

A co má být? V praxi na to celkem solidně kašlal, což sám autor připouští, ale je toho ještě více:
- http://www.mises.cz/clanky/ronald-reagan-protekcionista-1853.aspx,
- http://www.mises.cz/clanky/smutne-dedicstvo-ronalda-reagana-282.aspx.

Zřejmě dá autor jen na vnější pozlátko. Četl Hayeka, tak to je super:) Jistě by se našel i socialista, který četl Misese. A co z toho jako má jako plynout? To mne tedy uniká. S takovou "logikou" chce toto dělat u nás liberálního politika? To raději: #Never Pánek.

ON

Proč?

Proč jsou takové články na mises.cz? Abychom měli názor na prezidentské volby v USA? Když je jasné, že to se svobodou už dávno nemá nic společného. Nebo právě proto? Moc tomu nerozumím. Chápu rozhořčení pana Hynka...

Tomáš Macháček

.

Poněkud odlišný pohled na Trumpovy finance

https://www.bloomberg.com/view/articles/2015-09-03/should-donald-trump-have-indexed-

Také musím dodat, že pokud ho odmítl slizoun Cruz a dva vrchní neoconi, tak by si to měl Trump hodit na volební placku. Šla by na dračku. Kdyby chtěl jejich souhlas, tak to už se rovnou mohl lísat k Obamovi. Jinak ho podpořilo nějakých 14 milionů voličů, což je nový republikánský rekord.

Co ovšem považuji za nejdůležitější, je konečně pohřbít falešnou modlu Reagana.

https://mises.org/library/two-faces-ronald-reagan - článek z roku 1980, velmi slušný odhad Reaganova budoucího úřadování, mmj. na základě jeho prasení z dob guvernéra.

https://www.lewrockwell.com/1970/01/murray-n-rothbard/are-we-being-beastly-to-the-gipper/ - 1982, "Reaganomics" rozcupována na kusy, dějství první

https://www.lewrockwell.com/1970/01/murray-n-rothbard/the-real-reaganomics/ - dějství druhé

https://www.lewrockwell.com/1970/01/murray-n-rothbard/ronald-reagan-warmonger/ - 1983, téma: řinčení zbraněmi

https://mises.org/library/reagan-phenomenon - 1984, prasení pokračuje podle plánu, včetně hrdinského útoku na Grenadu a řezničiny v Libanonu. Rétorika vs realita 3:0

https://mises.org/library/myths-reaganomics - 1987, Jak přesvědčit veřejnost, že jste pravičák? Metodou ODS a TOP09 - opakujte to tak dlouho, až to vás začnou opakovat i prosťáčci v médiích a v řadách veřejnosti. Třeba si vaši fanoušci pak další zvýšení daní i užijí.

http://archive.lewrockwell.com/rothbard/rothbard60.html - 1989, od popření libertariánského ducha sedmdesátých let, přes falešnou revoluci a neoconské řádění až po odchod ze scény s hořkou pachutí. Obsahuje ani první, ani poslední úvahu o tom, že Reagan byl ve skutečnosti trotl ve vleku svých poradců

https://www.lewrockwell.com/2015/08/laurence-m-vance/never-trust-a-reagan-republican/ - krátké shrnutí problematiky

https://www.lewrockwell.com/2015/10/jack-kerwick/myth-reagan/

https://www.lewrockwell.com/2016/03/jack-kerwick/hey-reagan-conservatives/ - Reaganův test, Reagan a prasení zdravotnictví, připomenutí, že republikánský establishment je silně pokrytecký, poněvadž Trump není zdaleka první kandidát, který není konzervativec. Takový Romney jím nikdy nebyl a stranickou podporu přesto dostal.

https://www.lewrockwell.com/2013/01/laurence-m-vance/ronald-reagan-and-social-security-taxes/ - Reagan a daně - druhý Obama?

https://www.lewrockwell.com/2011/08/gary-north/reagan-raised-taxes-65/ - historické okénko

https://www.lewrockwell.com/2010/09/jacob-huebert/another-conservative-fraud/ - válka proti drogám, špinavé kšefty "Iran-Contra", výdajové orgie, návod na uklizení zastánců zlatého standardu, i ta trocha deregulace je spíše zásluhou Carterovy administrativy

https://www.lewrockwell.com/lrc-blog/reagan-the-gold-standard-and-ron-paul/ - Reagan vypadává z role a musí být okřiknut

Že si dopisoval s FEE...Tou plnou hubou volných trhů na pozadí reálných činů si to u mne rozházel ještě víc. Pokud by doopravdy jednal ve jménu zmenšení státu, tak by mohl klidně přispívat do Daily Worker a neřekl bych ani ň.
Zanechal nám odkaz, jaký nám zanechali křiváci před ním i po něm, plus hodně ujetý kult osobnosti, kterému zřejmě propadají i ti, co se rádi nazývají libertariány.
Takoví "úspěšní" a "prověření" (rozuměj pro establishment zcela neškodní) politici mne jen utvrzují v nedůvěře k zapáleným funkcionářům a stranickým matadorům.

MMister

Re: To je vtip?

Uživatel HynekRk napsal:

Vyjma závěru předposledního odstavce tam není v podstatě jediný argument proč je Trump tak špatný, přičemž jistě by se toho našlo dost. Článek tedy dost k ničemu. Možná spíše komedie.
OK. ;)

Dostalo mne toto: • Reagan, přestože byl nenáviděn Demokraty, byl milován Republikány.

To něco indikuje? Splnil by toto třeba Ron Paul?

Ron Paul se nikdy ani nepřiblížil republikánské nominaci. Irelevantní.


Zřejmě dá autor jen na vnější pozlátko. Četl Hayeka, tak to je super:) Jistě by se našel i socialista, který četl Misese. A co z toho jako má jako plynout? To mne tedy uniká.
To vidíme. :)))

S takovou "logikou" chce toto dělat u nás liberálního politika? To raději: #Never Pánek.
Nechce. Čus.

MMister

Re: .

Uživatel Tomáš Macháček napsal:

Poněkud odlišný pohled na Trumpovy finance

https://www.bloomberg.com/view/articles/2015-09-03/should-donald-trump-have-indexed-

Ano, je to skvělý investor. :D

Také musím dodat, že pokud ho odmítl slizoun Cruz a dva vrchní neoconi, tak by si to měl Trump hodit na volební placku. Šla by na dračku. Kdyby chtěl jejich souhlas, tak to už se rovnou mohl lísat k Obamovi.
Vůbec jste nepochopil, co se článake snažil říct.

Co ovšem považuji za nejdůležitější, je konečně pohřbít falešnou modlu Reagana.
Vidím, že šířit "pravdu" o Reaganovi je váš životní cíl. Mě z toho ale můžete vynechat. :)

Tomáš Macháček

Re: .

Uživatel MMister napsal:



Vidím, že šířit "pravdu" o Reaganovi je váš životní cíl. Mě z toho ale můžete vynechat. :)


To si klidně vztáhněte i na sebe. Reakce bez jakékoliv polemiky či obecně obsahu milerád oželím.

HynekRk

Re: .

Uživatel MMister napsal:

Uživatel Tomáš Macháček napsal:

...
Ano, je to skvělý investor. :D

...
Vůbec jste nepochopil, co se článake snažil říct.

...
Vidím, že šířit "pravdu" o Reaganovi je váš životní cíl. Mě z toho ale můžete vynechat. :)


To je úroveň diskuse ze strany tohoto pána, kroutím nad tím jen hlavou. Nejspíš by stejně svůj hlas hodil Killary.

Choakinek Podruhé

Bože!

Že jsem sem zase chodil, ještě by se mohlo stát, že už ty Svobodné nebudu ani volit. Pánku, prosím, opusť Svobodné s celou tou svou podivnou sektou Kavárníků, podržtašek a Machem, dokud má ta strana ještě nějaký alespoň malý smysl existence!

HynekRk

Něco relevantnější

Něco relevantnější místo Pánkovo s prominutím hejtu:

- http://finmag.penize.cz/ekonomika/314405-receptar-napadu-hillary-a-donalda-jak-nakopnout-ekonomiku.

#Never Pánek

MMister

Re: .

Uživatel HynekRk napsal:

To je úroveň diskuse ze strany tohoto pána, kroutím nad tím jen hlavou. Nejspíš by stejně svůj hlas hodil Killary.
Koukám, že jste převzal slovník trumpenproletariátu. Clintonovou bych určitě nevolil. Nicméně bych v teoretickém druhém kole asi musel dát hlas Zemanovi proti Trumpovi, a to jsem si myslel, že nic na světě by mě nemohlo přimět k volbě Miloše Zemana.

MMister

Re: Bože!

Uživatel Choakinek Podruhé napsal:

Že jsem sem zase chodil, ještě by se mohlo stát, že už ty Svobodné nebudu ani volit. Pánku, prosím, opusť Svobodné s celou tou svou podivnou sektou Kavárníků, podržtašek a Machem, dokud má ta strana ještě nějaký alespoň malý smysl existence!
Nebojte. Vaše touhy dojdou naplnění již velmi brzy.

Choakinek Podruhé

Re: Bože!

Uživatel MMister napsal:

Nebojte. Vaše touhy dojdou naplnění již velmi brzy.

Díky!

Po shlédnutí Otázek Václava Moravce, kde byl Mach a nějaký xindl z AnoFertu se mi chtělo plakat nad slabostí Macha. Xindl z AnoFertu si tam z něho dělal prdel a Mach na to v podstatě nijak nereagoval. Tak slabý člověk opravdu nemůže být předseda strany.

Pak má Strana svobodných občanů celkem dvě možnosti, kudy se vydat, přičemž jednu z nich považuji za lepší, než tu druhou, ale obě jsou mnohem lepší, než současný stav, který je úplně k ničemu.

Současný stav bych nazval upgradovanou ODS, který ovšem neoslovuje skoro nikoho. Nemá tedy význam ani na poli myšlenek (upgradovaná ODS) ani v oslovení lidí (taková strana, dostane-li se do PSP, bude socialistickým establishmentem zlikvidována s obtížností sfouknutí smítka).

Možnost 1:
Strana svobodných občanů se chopí programu, který osloví opravdu velké množství lidí a vytvoří opravdu velkou skupinu svých zastánců. Taková strana by nemusela být socialistickým establishmentem tak snadno zlikvidovatelná. Ale může být také, proto to považuji za horší možnost.

Možnost 2:
Strana vůbec nebude usilovat o PSP. Místo toho nabídne program založený na rakouské škole - tj. hlavní roli v programu budou hrát myšlenky, nikoliv bláboly a počká na příznivější časy.

libertarian

Re: Bože!

Uživatel Choakinek Podruhé napsal:

Uživatel MMister napsal:

...

Díky!

Po shlédnutí Otázek Václava Moravce, kde byl Mach a nějaký xindl z AnoFertu se mi chtělo plakat nad slabostí Macha. Xindl z AnoFertu si tam z něho dělal prdel a Mach na to v podstatě nijak nereagoval. Tak slabý člověk opravdu nemůže být předseda strany.

Pak má Strana svobodných občanů celkem dvě možnosti, kudy se vydat, přičemž jednu z nich považuji za lepší, než tu druhou, ale obě jsou mnohem lepší, než současný stav, který je úplně k ničemu.

Současný stav bych nazval upgradovanou ODS, který ovšem neoslovuje skoro nikoho. Nemá tedy význam ani na poli myšlenek (upgradovaná ODS) ani v oslovení lidí (taková strana, dostane-li se do PSP, bude socialistickým establishmentem zlikvidována s obtížností sfouknutí smítka).

Možnost 1:
Strana svobodných občanů se chopí programu, který osloví opravdu velké množství lidí a vytvoří opravdu velkou skupinu svých zastánců. Taková strana by nemusela být socialistickým establishmentem tak snadno zlikvidovatelná. Ale může být také, proto to považuji za horší možnost.

Možnost 2:
Strana vůbec nebude usilovat o PSP. Místo toho nabídne program založený na rakouské škole - tj. hlavní roli v programu budou hrát myšlenky, nikoliv bláboly a počká na příznivější časy.


".... se mi chtělo plakat nad slabostí Macha".
- slabosť Macha je iba ručičkou na meráku, ktorý meria slabosť (silu) českého národa. Ak bude národ silný, nájde si silného politika.

Choakinek Podruhé

Re: Bože!

Uživatel libertarian napsal:



".... se mi chtělo plakat nad slabostí Macha".
- slabosť Macha je iba ručičkou na meráku, ktorý meria slabosť (silu) českého národa. Ak bude národ silný, nájde si silného politika.



To je, řekl bych, hezky napsané.
přidat komentář zpět na článek

Uživatelské menu

Login:
Heslo:
zapamatovat si mě
Nemáte zde účet?
Zaregistrujte se!
RSS feed
Atom feed