Mises.cz

Mises.cz

Komentáře k článku Joker, Bane a zákaz zbraní

přidat komentář zpět na článek

Central Scrutinizer

Oligarchové se bojí zbraní v rukou utiskovaných

S Jakubovým článkem nelze než souhlasit + palec vzhůru.
Oligarchové se vždy báli a bojí zbraní v rukou utiskovaných, od počátku dějin lidstva.
Zákazy držení zbraní byly vždy namířeny proti zotročeným masám, nikoli proti zločincům.
Naopak, USA, UK, Francie, Rusko atd. jsou mnohem ochotnější prodat zbraň teroristům než vlastním občanům.

thorby

Úspešné odvrátenie útoku

Stará pravda hovorí, že Gun-free zones are shooting galleries. Len v niektorých prípadoch to neplatí len pre nejaké kiná, ale pre celé krajiny...

Hugo

nuda

A co zkusit obohatit čtenáře nějakým inspirativním pohledem a ne tu přepisovat, co už napsalo 100 lidí před vámi? Další banální, vágní a zbytečný článek od pana Jakuba. Doporučuju se podívat, jak píše texty váš kolega Hynek Řihák.

Jakub Skala

Re: nuda

Uživatel Hugo napsal:

A co zkusit obohatit čtenáře nějakým inspirativním pohledem a ne tu přepisovat, co už napsalo 100 lidí před vámi? Další banální, vágní a zbytečný článek od pana Jakuba. Doporučuju se podívat, jak píše texty váš kolega Hynek Řihák.

Rád bych, ale lidé dělají stále ty stejné chyby dokola :(

bdX

2nd amendment

Každá diskuze o zákazu zbraní by měla začínat citací druhého dodatku, aby bylo jasné, že nejde o střílení v kině ale o svobodu:

A well regulated Militia, being necessary to the security of a free State, the right of the people to keep and bear Arms, shall not be infringed.

Josef Tětek

Duševní porucha

Pěknej článek, jen mi přijde zbytečný zmiňovat, že střelec byl pravděpodobně duševně nemocnej. Řekl bych že většina vrahů tohoto typu to má v hlavě relativně v pořádku, jen jsou to frustráti a navíc hajzlové. Stejně jako Breivik před rokem.
Je velká škoda že takový lidi odcházej od svýho zločinu po svejch a následně se z nich stávají mediální hvězdy.

Jakub Skala

Re: Duševní porucha

Uživatel Josef Tětek napsal:

Pěknej článek, jen mi přijde zbytečný zmiňovat, že střelec byl pravděpodobně duševně nemocnej. Řekl bych že většina vrahů tohoto typu to má v hlavě relativně v pořádku, jen jsou to frustráti a navíc hajzlové. Stejně jako Breivik před rokem.
Je velká škoda že takový lidi odcházej od svýho zločinu po svejch a následně se z nich stávají mediální hvězdy.


No podle mě to ten člověk prostě nemá v hlavě v pořádku, ať to pojmenujeme jakkoliv :)

Karol

nízká kriminalita

Cílem je nízká kriminalita a zakázaní zbraní či rozdání všech dostupných zbraní mezi lidi, není řešení. To tvrdí jen fanatici z řad odpůrců či příznivců zbraní.

Jakub Skala

Re: nízká kriminalita

Uživatel Karol napsal:

Cílem je nízká kriminalita a zakázaní zbraní či rozdání všech dostupných zbraní mezi lidi, není řešení. To tvrdí jen fanatici z řad odpůrců či příznivců zbraní.

Co tedy je podle Vás řešení?

Karol

Re: Re: nízká kriminalita

Uživatel Jakub napsal:

Uživatel Karol napsal:

...

Co tedy je podle Vás řešení?


Nejsem odborník na kriminalitu, ale je jasné, že tu musí být spolupráce mezi psychology a policisty. Jsou oblasti, kde člověk nemusí zavírat dveře a ví, že ho nikdo nevykrade. Takže zjistit, proč to tak je a poučit se od nich, by nebylo na škodu. Zbraně jsou fajn, ale já nechci žít v oblasti, kde musím nosit zbran na sebeobranu.

Rob

pointa je mimo

Kino je soukromý pozemek a majitel může zákazníkům nastavit pravidla jaká chce, udivuje mne, že to tady kritizujete...Jestliže si majitel kina stanovil, že nechce, aby tam chodili lidi ozbrojení, tak ví, proč to asi dělá a je to jeho právo. Zbytek článku kritizuje fiktivní problém. I dnes můžete vlastnit zbraň a nosit ji na svou obranu při sobě, musíte mít pouze zbrojní pas, kde prokážete odbornou i psychickou způsobilost. Takže jestli se cítíte ohrožen a nejste magor, tak hurá do toho.

Povinností majitele je zajistit zákaz přístupu ke své zbrani ostatním. Například aby si jeho syn, když ho ve škole šikanují, nevzal tátovu zbraň a nešel je tam všechny postřílet, což se pravidelně stává. K tomu a dalším věcem se majitel zbraně zavazuje zbrojákem. Jsem pro takovou přiměřenou regulaci.

Hugo

Re: pointa je mimo

Uživatel Rob napsal:

Kino je soukromý pozemek a majitel může zákazníkům nastavit pravidla jaká chce, udivuje mne, že to tady kritizujete...Jestliže si majitel kina stanovil, že nechce, aby tam chodili lidi ozbrojení, tak ví, proč to asi dělá a je to jeho právo. Zbytek článku kritizuje fiktivní problém. I dnes můžete vlastnit zbraň a nosit ji na svou obranu při sobě, musíte mít pouze zbrojní pas, kde prokážete odbornou i psychickou způsobilost. Takže jestli se cítíte ohrožen a nejste magor, tak hurá do toho.

Povinností majitele je zajistit zákaz přístupu ke své zbrani ostatním. Například aby si jeho syn, když ho ve škole šikanují, nevzal tátovu zbraň a nešel je tam všechny postřílet, což se pravidelně stává. K tomu a dalším věcem se majitel zbraně zavazuje zbrojákem. Jsem pro takovou přiměřenou regulaci.


Toto mne také překvapilo. Očividně nic, co by nemohlo být i v ankapu - a je jen na návštěvnících jestli se rozhodnou jít do kina, kde jsou zbraně zakázány nebo dají přednost kinu jinému.

Hugo

Re: Re: pointa je mimo

Uživatel Hugo napsal:

Uživatel Rob napsal:

...

Toto mne také překvapilo. Očividně nic, co by nemohlo být i v ankapu - a je jen na návštěvnících jestli se rozhodnou jít do kina, kde jsou zbraně zakázány nebo dají přednost kinu jinému.


Nebo snad chtějí libertariáni přikazovat soukromníkům, jaké pravidla mají platit na jejich pozemku? A proč zde rozhodnutí soukromníka kritizují a jindy se zase můžou zbláznit, co lidi "pičujou" když si někdo dovolí pravidla soukromníka kritizovat a připomínají mu, že když se mu ta pravidla nelíbí ať využuje nabídky konkurence a třeba díky tomu onen původní soukromník dojde ke závěru, že mu ta pravidla odhánějí zákazníky a změní je. Business as usual se zde říká, ne?

Jakub Skala

Re: pointa je mimo

Uživatel Rob napsal:

Kino je soukromý pozemek a majitel může zákazníkům nastavit pravidla jaká chce, udivuje mne, že to tady kritizujete...Jestliže si majitel kina stanovil, že nechce, aby tam chodili lidi ozbrojení, tak ví, proč to asi dělá a je to jeho právo. Zbytek článku kritizuje fiktivní problém. I dnes můžete vlastnit zbraň a nosit ji na svou obranu při sobě, musíte mít pouze zbrojní pas, kde prokážete odbornou i psychickou způsobilost. Takže jestli se cítíte ohrožen a nejste magor, tak hurá do toho.

Povinností majitele je zajistit zákaz přístupu ke své zbrani ostatním. Například aby si jeho syn, když ho ve škole šikanují, nevzal tátovu zbraň a nešel je tam všechny postřílet, což se pravidelně stává. K tomu a dalším věcem se majitel zbraně zavazuje zbrojákem. Jsem pro takovou přiměřenou regulaci.


To že je něco možné, neznamená, že je to dobrý nápad. A i o tom je tento článek.

ČR je na tom ohledně zákonů o držení zbraní zatím relativně dobře, příznivou budoucnost právě díky takovýmto excesům ale nevěštím...

Karol

Re: pointa je mimo

Uživatel Rob napsal:

Kino je soukromý pozemek a majitel může zákazníkům nastavit pravidla jaká chce, udivuje mne, že to tady kritizujete...Jestliže si majitel kina stanovil, že nechce, aby tam chodili lidi ozbrojení, tak ví, proč to asi dělá a je to jeho právo. Zbytek článku kritizuje fiktivní problém. I dnes můžete vlastnit zbraň a nosit ji na svou obranu při sobě, musíte mít pouze zbrojní pas, kde prokážete odbornou i psychickou způsobilost. Takže jestli se cítíte ohrožen a nejste magor, tak hurá do toho.

Povinností majitele je zajistit zákaz přístupu ke své zbrani ostatním. Například aby si jeho syn, když ho ve škole šikanují, nevzal tátovu zbraň a nešel je tam všechny postřílet, což se pravidelně stává. K tomu a dalším věcem se majitel zbraně zavazuje zbrojákem. Jsem pro takovou přiměřenou regulaci.


Situace u nás a v USA je asi odlišná. Rozhodně by chtělo zpřísnit, kdo a jaké zbraně si může legálně pořídit, spíše v USA, tady ještě k žádnému masakru nedošlo. I když proč čekat až se i u nás něco tragického stane, že?

Aleš Voves

ke zbraním...

Na jednu stranu regulace zbraní relativně třeba u nás funguje, nicméně, kdyby lidé chodili běžně ozbrojeni, tak by dost možná Breivik nepostřílel tolik lidí, ale někdo by při tom běsnění odprásknul jeho, jak se říká každá mince má dvě strany...

Karol

Re: ke zbraním...

Uživatel Aleš Voves napsal:

Na jednu stranu regulace zbraní relativně třeba u nás funguje, nicméně, kdyby lidé chodili běžně ozbrojeni, tak by dost možná Breivik nepostřílel tolik lidí, ale někdo by při tom běsnění odprásknul jeho, jak se říká každá mince má dvě strany...

No nevím, když budu vědět, že jsou běžní lidi ozbrojeni, tak použiju jiný způsob masakru, třeba bude odstřelovat lidi sniperskou puškou a nebo použiju výbušniny či plyn.

Evropan Jirka

Povinná literatura

Na D-fens je vynikající článek (vlastně série článků) k danému problému. Povinná literatura pro každého, kdo se v tomhle chce vyznat trochu do hloubky. Mýty a fakta o zbraních se to jmenuje.

Didi

Re: ke zbraním...

Uživatel Aleš Voves napsal:
Na jednu stranu regulace zbraní relativně třeba u nás funguje, nicméně, kdyby lidé chodili běžně ozbrojeni, tak by dost možná Breivik nepostřílel tolik lidí, ale někdo by při tom běsnění odprásknul jeho, jak se říká každá mince má dvě strany...
Přesně tak, tihle střelci si vybírají zásadne místa, kde nebude odpor. Proti ozbrojené společnosti n emají prakticky šanci. Už jsem k tomu psal před rokem, takže jen link http://www.mises.cz/clanky/komentare.asp?clanekid=392#6659

qed

.

Geniálny článok.

qed

Re: nuda

Uživatel Hugo napsal:

A co zkusit obohatit čtenáře nějakým inspirativním pohledem a ne tu přepisovat, co už napsalo 100 lidí před vámi? Další banální, vágní a zbytečný článek od pana Jakuba. Doporučuju se podívat, jak píše texty váš kolega Hynek Řihák.
Očuj, ty nám tu nekritizuj dobré články. Je lepší krátky a výstižný článok ako strany suchej teórie. To ty dobre vieš, preto proti kvalitným článkom brojíš.

Anderson

Re: Re: Re: pointa je mimo

Uživatel Hugo napsal:

A proč zde rozhodnutí soukromníka kritizují a jindy se zase můžou zbláznit, co lidi "pičujou" když si někdo dovolí pravidla soukromníka kritizovat a připomínají mu, že když se mu ta pravidla nelíbí ať využuje nabídky konkurence a třeba díky tomu onen původní soukromník dojde ke závěru, že mu ta pravidla odhánějí zákazníky a změní je.

A on ten článek říká něco jiného?

Kritizuje rozhodnutí soukromníka, protože vedlo minimálně ke zvýšení rozsahu tragedie. Článek neříká, že na to soukromník nemá právo. Že do toho kina nepůjdu je snad logický následek předvedené neschopnosti soukromníka zabezpečit bezpečnost zákazníků.

Hugo

Re: Re: Re: Re: pointa je mimo

Uživatel Anderson napsal:

Uživatel Hugo napsal:

...

A on ten článek říká něco jiného?

Kritizuje rozhodnutí soukromníka, protože vedlo minimálně ke zvýšení rozsahu tragedie. Článek neříká, že na to soukromník nemá právo. Že do toho kina nepůjdu je snad logický následek předvedené neschopnosti soukromníka zabezpečit bezpečnost zákazníků.


No, je zajímavé, že když si tady kdokoli dovolí kritizovat soukromé služby a soukromníky, tak se na něj hned všichni sesypou, že to není to žádnej problém, že je to tak v pohodě, ať je ticho, že když se mu to nelíbí, at přejde ke konkurenci etc. etc. Kdyby se stal nějaký průser ve státním, tak to budou denně vycházet kilmetrové texty, tady jen opatrně jeden krátký odstaveček. Inu, asi fakt platí, že koho chleba jíš... Obrátit se proti božskému trhu, to ne, to je zapovězeno. Tam k žádným selháním nedochází.

Central Scrutinizer

Izraelští mafiáni

Mám otázku pro zastánce zákazu držení zbraní:
Jak zákaz držení zbraní pro sebeobranu spořádanými a bezůhonnými lidmi přinutí gangstery židovských mafií, aby po sobě v Praze neházeli granáty?

Anderson

Re: Re: Re: Re: Re: pointa je mimo

Uživatel Hugo napsal:

Uživatel Anderson napsal:

A on ten článek říká něco jiného?

Kritizuje rozhodnutí soukromníka, protože vedlo minimálně ke zvýšení rozsahu tragedie. Článek neříká, že na to soukromník nemá právo. Že do toho kina nepůjdu je snad logický následek předvedené neschopnosti soukromníka zabezpečit bezpečnost zákazníků.


No, je zajímavé, že když si tady kdokoli dovolí kritizovat soukromé služby a soukromníky, tak se na něj hned všichni sesypou, že to není to žádnej problém, že je to tak v pohodě, ať je ticho, že když se mu to nelíbí, at přejde ke konkurenci etc. etc. Kdyby se stal nějaký průser ve státním, tak to budou denně vycházet kilmetrové texty, tady jen opatrně jeden krátký odstaveček. Inu, asi fakt platí, že koho chleba jíš... Obrátit se proti božskému trhu, to ne, to je zapovězeno. Tam k žádným selháním nedochází.


Takže ještě jednou, pro slabší žáky. Psal jsem:

"Článek kritizuje rozhodnutí soukromníka"

Kterému z těchto čtyřech slov jste nerozuměl?

HynekRk

Re: Re: ke zbraním...

Uživatel Karol napsal:

Uživatel Aleš Voves napsal:

...

No nevím, když budu vědět, že jsou běžní lidi ozbrojeni, tak použiju jiný způsob masakru, třeba bude odstřelovat lidi sniperskou puškou a nebo použiju výbušniny či plyn.


Jenže to už je více kvalifikovaná a náročnější práce.Navíc odstřelovač si třeba nebude úplně jistý zda někdo nemá bazuku. Práce s výbušninama je zase dost velké riziko.

Jinak souhlas s Jakubem - ten člověk vypadá jako velkej trotl a i se tak chová.

Vladimír Kmeť

Re: nízká kriminalita

Uživatel Karol napsal:

Cílem je nízká kriminalita ...

Jak nízká ta kriminalita by byla žádoucí?
5%, 10% ? A měřeno v čem?
A navíc: kdo by ten cíl stanovil? kolik svobody by jednotlicům chtěl upřít?

Petr Málek

Re: Re: Re: Re: Re: pointa je mimo

Uživatel Hugo napsal:

No, je zajímavé, že když si tady kdokoli dovolí kritizovat soukromé služby a soukromníky, tak se na něj hned všichni sesypou, že to není to žádnej problém, že je to tak v pohodě, ať je ticho, že když se mu to nelíbí, at přejde ke konkurenci etc. etc. Kdyby se stal nějaký průser ve státním, tak to budou denně vycházet kilmetrové texty, tady jen opatrně jeden krátký odstaveček. Inu, asi fakt platí, že koho chleba jíš... Obrátit se proti božskému trhu, to ne, to je zapovězeno. Tam k žádným selháním nedochází.
Jak do dubu. Po zilion-té: nikdo z nás netvrdí, že na trhu nikdo nebude dělat chyby. I na trhu jsou jen lidé a lidé chyby dělají, takový je svět.
Pointa je, že na trhu jsou lidé za své chyby penalizováni, protože jsou nuceni nést si jejich následky. A poznat chybu je poměrně snadné, protože spotřebitel má možnost si vybírat z odlišných konkurujících si výrobků a porovnávat je.
V prostředí státu mohou lidé následky svých chyb více či méně přenést na ostatní, nehledě na to, že poznat chybu je poměrně těžké, protože stát má monopol a lidé nic jiného než státní službu neznají, nemají tedy možnost porovnávat.
Z toho plyne, že jakkoliv na trhu budou lidé chybovat, budou mít motivaci chybovat co nejméně. A když už, tak se z té chyby aspoň poučit a neopakovat ji. V prostředí státu nic takového není.
Proto je nutné upozorňovat především na ty státní chyby - ty se totiž napravují velmi těžko a lidé si je tolik neuvědomují, navíc jsou nesrovnatelně početnější. Chyby účastníků soukromého trhu jsou každému zúčastněnému většinou velmi známé a je jich poměrně málo.
Téma tohoto článku bylo (podle mého osobního názoru) zvolené ani ne tak proto, že se jednalo o chybu soukromníka, jako spíš proto, že v tomto relativně ojedinělém případě soukromník nastavil stejná pravidla, jako obvykle nastavuje stát, a výsledek je takový, jaký se dá očekávat od jakéhokoliv státního pravidla.

Central Scrutinizer

Účelové lži a bludy.

Přihlouplé názory jsem necítil ani necítím potřebu vyvracet.
Když ale někdo plácá 3.14čoviny a vydává je za fakta, je třeba deratizovat.

Re: "... v tomto relativně ojedinělém případě soukromník nastavil stejná pravidla, jako obvykle nastavuje stát, a výsledek je takový, jaký se dá očekávat od jakéhokoliv státního pravidla."
...
Co takhle odbrzdit mozek a zařadit rychlost, něž začne verbální tůrování?
Jak už jsem mnohokrát napsal, nejsem milovníkem státu, to ale neznamená, že je třeba účelově lhát.

"Soukromník nastavil stejná pravidla, jako obvykle nastavuje stát"???
Bullshit!
Soukromnník nastavuje pravidla která občanům odepírají právo dané státem ,
a to navzdory Goody Two-Shoes soukromým majitelům - zealotům,
právo nosit skrytou zbraň pro sebeobranu, a to ve VŠECH státech USA

"...v tomto relativně ojedinělém případě...???
Bullshit!
Právo odepírat lidem právo garantované státem, čmuchat a šacovat si dnes přivlastňuje prakticky každý kdo má do prdele díru.
Bary, puby, kasína, kina, divadla, kluby, sportovní zařízení, stadiony...ten seznam nemá konce.

Furinkazan

Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Bullshit!
Soukromnník nastavuje pravidla která občanům odepírají právo dané státem ,
a to navzdory Goody Two-Shoes soukromým majitelům - zealotům,
právo nosit skrytou zbraň pro sebeobranu, a to ve VŠECH státech USA

"...v tomto relativně ojedinělém případě...???
Bullshit!
Právo odepírat lidem právo garantované státem, čmuchat a šacovat si dnes přivlastňuje prakticky každý kdo má do prdele díru.
Bary, puby, kasína, kina, divadla, kluby, sportovní zařízení, stadiony...ten seznam nemá konce.

Jen tak na okraj v americe maji lide pravo nosit zbran garantovanu ustavou, stat je tam proto aby jim to pravo chranil. Narozdil od nas.

Central Scrutinizer

Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Jen tak na okraj v americe maji lide pravo nosit zbran garantovanu ustavou, stat je tam proto aby jim to pravo chranil. Narozdil od nas.

Díky za Vaš dodatek.
Není mi jasné, proč [j]"Jen tak na okraj"[/i] opakujete to, co je pointou příspěvku na který reagujete,
ve kterém jasně uvádím že Goody Two-Shoes soukromí majitelé - zealoti,
odepírají právo dané státem, právo nosit skrytou zbraň pro sebeobranu, a to ve VŠECH státech USA.
Je to proto, že chcete zdůraznit že je to zakotveno v samotné konstituci,
nebo proto že máte problém s tím že jsem napsal : "dané státem".
Abych ten uzel rozseknul, upřesním to na:
Dáno zakládajícími otci Spojených Států Amerických (Founding fathers of United States of America) a zakotveno v ústavě Spojených Států Amerických. : )

Furinkazan

Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel Furinkazan napsal:

...
Díky za Vaš dodatek.
Není mi jasné, proč [j]"Jen tak na okraj"[/i] opakujete to, co je pointou příspěvku na který reagujete,
ve kterém jasně uvádím že Goody Two-Shoes soukromí majitelé - zealoti,
odepírají právo dané státem, právo nosit skrytou zbraň pro sebeobranu, a to ve VŠECH státech USA.
Je to proto, že chcete zdůraznit že je to zakotveno v samotné konstituci,
nebo proto že máte problém s tím že jsem napsal : "dané státem".
Abych ten uzel rozseknul, upřesním to na:
Dáno zakládajícími otci Spojených Států Amerických (Founding fathers of United States of America) a zakotveno v ústavě Spojených Států Amerických. : )


presne proto ze to neni dane statem je garantovano ustavou tak aby stat nemel pravo noseni zbrani zakazat. takze to nieje pravo garantovane statom ale pravo mimo statu

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
presne proto ze to neni dane statem je garantovano ustavou tak aby stat nemel pravo noseni zbrani zakazat. takze to nieje pravo garantovane statom ale pravo mimo statu

Teď chápu, proč jste napsal, co jste napsal.
Máte zmatek v tom, co je stát, a co je státní úředník (politik).
Stát nemůže zakázat nošení zbraní, stejně jako kladivo nemůže zatlouct hřebík.
V obou případech se to neobejde bez člověka který koná.

Furinkazan

Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel Furinkazan napsal:

...
Teď chápu, proč jste napsal, co jste napsal.
Máte zmatek v tom, co je stát, a co je státní úředník (politik).
Stát nemůže zakázat nošení zbraní, stejně jako kladivo nemůže zatlouct hřebík.
V obou případech se to neobejde bez člověka který koná.


Definice statu z wikipedie.

V politológii a histórii je to právna organizácia zvrchovanej politickej moci spoločnosti na určitom území. Ide teda o formu organizácie ľudskej spoločnosti. Základnými a nevyhnutnými prvkami štátu sú:
obyvateľstvo – takzvaný osobný podklad
územie – takzvaný vecný podklad
štátna moc
suverenita

Pre štát je charakteristické: a. [suverénne] mocensko-politické postavenie v politickom systéme spoločnosti b. hierarchická štruktúra c. spôsob vznikania buď zdola nahor /demokracia/ alebo zhora nadol /despocia/ d. skladobnými časťami štátneho systému sú štátni úradníci a inštitúcie e. riadiace operácie sa uskutočňujú buď prostredníctvom práva alebo politických príkazov či zastrašovania f. [štátne donútenie]


Sice kona clovek, uradnik policista, politik, ale ked kona v ramci svojej statej funkcie vykonava statnu moc. takze kona stat!!

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...

Definice statu z wikipedie.

V politológii a histórii je to právna organizácia zvrchovanej politickej moci spoločnosti na určitom území. Ide teda o formu organizácie ľudskej spoločnosti. Základnými a nevyhnutnými prvkami štátu sú:
obyvateľstvo – takzvaný osobný podklad
územie – takzvaný vecný podklad
štátna moc
suverenita

Pre štát je charakteristické: a. [suverénne] mocensko-politické postavenie v politickom systéme spoločnosti b. hierarchická štruktúra c. spôsob vznikania buď zdola nahor /demokracia/ alebo zhora nadol /despocia/ d. skladobnými časťami štátneho systému sú štátni úradníci a inštitúcie e. riadiace operácie sa uskutočňujú buď prostredníctvom práva alebo politických príkazov či zastrašovania f. [štátne donútenie]


Sice kona clovek, uradnik policista, politik, ale ked kona v ramci svojej statej funkcie vykonava statnu moc. takze kona stat!!

Takže i vy uznáváte, že bez lidí kteří konají je to jen samá teorie.
Aby stát či jakákoli organizace mohla čehokoli dosáhnout či cokoli změnit, potřebuje k tomu lidi kteří konají.
Jak jste sám citoval:
"Základnými a nevyhnutnými prvkami štátu sú:
obyvateľstvo – takzvaný osobný podklad"
.

A já trvdím od začátku to samé.

Mimochodem, kdo myslíte že napsal tu ústavu a založil ten stát? Šmoulové? : )

Furinkazan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel Furinkazan napsal:

...
Takže i vy uznáváte, že bez lidí kteří konají je to jen samá teorie.
Aby stát či jakákoli organizace mohla čehokoli dosáhnout či cokoli změnit, potřebuje k tomu lidi kteří konají.
Jak jste sám citoval:
"Základnými a nevyhnutnými prvkami štátu sú:
obyvateľstvo – takzvaný osobný podklad"
.

A já trvdím od začátku to samé.

Mimochodem, kdo myslíte že napsal tu ústavu a založil ten stát? Šmoulové? : )

ameriskou ustavu napsali lide ktory chceli obmedzit rolu statu
ceskou, slovenskou ustavu napsal "statni organ" ktory chcel zlegalizovat svoji moc nad lidem a to rozdil

Josef Tětek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
ameriskou ustavu napsali lide ktory chceli obmedzit rolu statu
ceskou, slovenskou ustavu napsal "statni organ" ktory chcel zlegalizovat svoji moc nad lidem a to rozdil

Zajímavostí je, že někteří z Founding fathers, kteří byli podepsaní pod Deklarací nezávislosti, se odmítli podílet na sestavování Ústavy, jelikož odmítali federativní uspořádání s centrální vládou.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Federalism
The Anti-Federalists were composed of diverse elements, including those opposed to the Constitution because they thought that a stronger government threatened the sovereignty and prestige of the states, localities, or individuals; those that claimed a new centralized, disguised "monarchic" power that would only replace the cast-off despotism of Great Britain with the proposed government; and those who simply feared that the new government threatened their personal liberties.

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
ameriskou ustavu napsali lide ktory chceli obmedzit rolu statu
ceskou, slovenskou ustavu napsal "statni organ" ktory chcel zlegalizovat svoji moc nad lidem a to rozdil


Děkuji za Váš kousek neuvěřitelné informace, že česká a slovenská ústava spadla z nebe jako manna, napsána božím ... padron ... státním orgánem.
Jste si jist že použil orgán místo pera?
Kdo by to řek, že kočka žere špek. Takovou mastnotu.

Ale abychom se také dostali na původní téma této diskuse, že?......
Jak je to tedy s fakty o tom, kdo se snaží brát lidem v USA svobodu nosit zbraň?
Byl to stát, nebo soukromník?
A bez okecávek prosím, pokud Vám z toho nenaskočí vyrážka.

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Josef Tětek napsal:

Uživatel Furinkazan napsal:

...
Zajímavostí je, že někteří z Founding fathers, kteří byli podepsaní pod Deklarací nezávislosti, se odmítli podílet na sestavování Ústavy, jelikož odmítali federativní uspořádání s centrální vládou.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Federalism
The Anti-Federalists were composed of diverse elements, including those opposed to the Constitution because they thought that a stronger government threatened the sovereignty and prestige of the states, localities, or individuals; those that claimed a new centralized, disguised "monarchic" power that would only replace the cast-off despotism of Great Britain with the proposed government; and those who simply feared that the new government threatened their personal liberties.


Oh boy! Další pohádkář. Němcová v hrobě bledne závistí.

Takže než Vám do této pasti vlezu, je třeba si ujasnit pojmy. Co Vy na to?

Pokud si pod pojmem Founding fathers představujete nějký Top 10 list historických osobností, sem s ním. A nezapomeňte vyjmenovat kteří z nich "...se odmítli podílet na sestavování Ústavy",

Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na First Continental Congress (1774)?
Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na Second Continental Congress (1775)?
Nebo máte na mysli všechny delegáty Congressu of the Confederation, kteří se scházeli od 1781 do 1789?
Nebo máte na mysli 74 delegátů vyslaných na Federal convention (1768-1787)?
Nebo máte na mysli všechny kteří se aktivně zůčastnili občanské války na straně Unie?
Jsem samé oči a uši na Vaši interpretaci amerických dějin.

Pokud jde o Vaše Anti-federalisty, to si z nás (Američanů) jen děláte kozy, že?
Doufám že takovou 3.14čovinu nemyslíte vážně.

Anti-federalisti ="Founding fathers"? To se Vám povedlo! Válím se smíchem a kopu nohama.

I vy vtipálku!

Jan Mašek

Dobrej point

Slysel sem good point od Schiffa. Ten, kdo argumentuje, ze tendle magor sehnal zbrane legalne, a proto je treba zbrane zakazat, si evidentne neuvedomuje, ze VRAZDA je nelegalni. Presto to udelal. Zakon mu byl uplne sumak.

Ale kdyz zakazeme zbrane, tak mu ma na zakonu najednou zacit zalezet?

bdX

polecie by měla stávkovat ...

http://townhall.com/tipsheet/katiepavlich/2012/07/26/michelle_malkin_gives_mayor_bloomberg_an_epic_beat_down

Central Scrutinizer

Breivik

Srovnávání Breivika s magorem namátkově střílejícím lidi v kině je další epic fallacy.

Hádejte jaký je rozdíl mezi opiem a perlami týpků jako ............ ? (netřeba jmenovat)
Žádný.
Oboje pochází z nezralých makovic.

Breivik věděl zcela přesně čeho chce dosáhnout a podle toho potom metodicky postupoval.
1) Identifikoval nepřítele ... Labour party
2) Zaútočil na jejich hnízda ... vládní budovy
3) Povraždil co nejvíc budoucích členů Labour Party přímo u samotného zdroje jejich propagandy ...
... ve vyškolovacím campu "Workers-jugend" ... Youth League (AUF).

Postup jak podle příručky.

Braevik je inteligentní člověk který ví, že když chceš vyhubit vši, musíš začít s hnidami.

Tohle Češi nechápou, nebo jim chybí odvaha ty hnidy (a ty vši nakonec také) vyhubit a proto je dnes dřou z kůže potomci tech, kteří je dřeli z kůže za (prvního)totáče.

Central Scrutinizer

Re: polecie by měla stávkovat ...

Uživatel bdX napsal:

http://townhall.com/tipsheet/katiepavlich/2012/07/26/michelle_malkin_gives_mayor_bloomberg_an_epic_beat_down
Re: polecie by měla stávkovat ...
...
To myslíte ironicky, nebo vážně? (netroufám si spekulovat)

Hats off to Michelle!

catmouse

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel Josef Tětek napsal:

...


Sice je to asi podpora trollování ale nedá mi to....
Deklarace nezávislosti z roku 1776 byla podepsána 56 delegáty, z čehož 2 jsou pak mezi hlavními anti-federalisty (alespoň já jsme je tam nalezl). Zdroj Wikipedia.
Co je pohádkou, nevím. Objasněte nám co je špatně nebo jinak, stručně a jasně a bez emocí.
Nevím, ale pan Tětěk píše " někteří z Founding fathers, kteří byli podepsaní pod Deklarací nezávislosti, se odmítli podílet na sestavování Ústavy".

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel catmouse napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Sice je to asi podpora trollování ale nedá mi to....
Deklarace nezávislosti z roku 1776 byla podepsána 56 delegáty, z čehož 2 jsou pak mezi hlavními anti-federalisty (alespoň já jsme je tam nalezl). Zdroj Wikipedia.
Co je pohádkou, nevím. Objasněte nám co je špatně nebo jinak, stručně a jasně a bez emocí.
Nevím, ale pan Tětěk píše " někteří z Founding fathers, kteří byli podepsaní pod Deklarací nezávislosti, se odmítli podílet na sestavování Ústavy".

A právě proto jsem napsal:
"Takže než Vám do této pasti vlezu, je třeba si ujasnit pojmy.

Věděl jsem kam se pan Tětek snaží převexlovat směr diskuse o Ústavě USA.

Diskuse je o Founding fathers of United States of America
a o The Constitution of United States of America (We, the people...)

Patláte dohromady the Declaration of Independence (4 July 1776) se založením United States of America a podepsáním US Constituce (September 17, 1787).)

Vaši anti-federalisti N E B Y L I "Founding fathers" of "United States of America".
Mezi 4 July 1776 a September 17, 1787 žádné "United States of America" N E E X I S T O V A L Y.
Existovalo pouze 13 bývalých britských kolonií které byly nazývány
"13 free and independent states nebo "13 little nations.

Je to pro vás oba dostatečně "stručně a jasně a bez emocí"?

Jedna věc je tapetovat z webu útržky něčeho o čem nemáte ani páru
a druhá věc je mít ucelený obraz vlastní historie v krvi.
A o tom to je.

PS: Nakonec se Vám ale nedivím, protože většina anarcoklistů prochrápala ve škole i tu historii vlastní, jak českou tak tu slovenskou.
A aby toho nebylo málo, nakonec vám další bludy do hlav tlačí "historik" ha, ha, ha Rothbard.

Ti co neznají a nechápou minulost nikdy nebude patřit ani budoucnost.

Luboš

Re: polecie by měla stávkovat ...

Uživatel bdX napsal:

http://townhall.com/tipsheet/katiepavlich/2012/07/26/michelle_malkin_gives_mayor_bloomberg_an_epic_beat_down

Luboš

Re: polecie by měla stávkovat ...

Uživatel bdX napsal:

http://townhall.com/tipsheet/katiepavlich/2012/07/26/michelle_malkin_gives_mayor_bloomberg_an_epic_beat_down
Michelle Malkin se nenechá překřičet : )
Jen hustějc a větší kapky!
Díky za odkaz.

Josef Tětek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:


Pokud jde o Vaše Anti-federalisty, to si z nás (Američanů) jen děláte kozy, že?
Doufám že takovou 3.14čovinu nemyslíte vážně.


Netvrdil jsi náhodou vždycky, že jsi Kanaďan? Měl by sis tu svojí fiktivní osobnost nejdřív ujasnit, ty plačko :-).

catmouse

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel catmouse napsal:

...

Diskuse je o Founding fathers of United States of America
a o The Constitution of United States of America (We, the people...)

Patláte dohromady the Declaration of Independence (4 July 1776) se založením United States of America a podepsáním US Constituce (September 17, 1787).)

Vaši anti-federalisti N E B Y L I "Founding fathers" of "United States of America".
Mezi 4 July 1776 a September 17, 1787 žádné "United States of America" N E E X I S T O V A L Y.
Existovalo pouze 13 bývalých britských kolonií které byly nazývány
"13 free and independent states nebo "13 little nations.


Zapomněl jste dodat asi dle "některých" historiků, někteří považují za FF ty co podepsali Deklaraci nezávislosti ale i ty co stáli u zrodu Ústavy a někteří ještě širší okruh lidí.
Váš výklad Vám neberu ale prostě někdo to vidí jinak :-). Nakonec podstata té poznámky p.T. byla jinde....

Vjačeslav Stokurev

absurdní

´A Canadian man accidentally shot himself in the forehead while trying to kill a mouse with the butt of his rifle. Dale Whitmell, 40, of Goulais River, tried to crush the rodent with his weapon at a camp near Wawa, Ontario, but didn´t know the gun was loaded. He got quite a shock when the gun fired, with the bullet grazing his forehead but luckily not causing serious injury. Police say Mr Whitmell was admitted to and released from the hospital, before being charged with careless use of a firearm. A spokesperson said: "He was very lucky." It´s not known what happened to the mouse´


Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Josef Tětek napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Netvrdil jsi náhodou vždycky, že jsi Kanaďan? Měl by sis tu svojí fiktivní osobnost nejdřív ujasnit, ty plačko :-).


Napsal jsem někde, že nejsem Kanaďan, kašpárku? Co se snažíte vykonstruovat teď?

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel catmouse napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Zapomněl jste dodat asi dle "některých" historiků, někteří považují za FF ty co podepsali Deklaraci nezávislosti ale i ty co stáli u zrodu Ústavy a někteří ještě širší okruh lidí.
Váš výklad Vám neberu ale prostě někdo to vidí jinak :-). Nakonec podstata té poznámky p.T. byla jinde....


Mám si Vaši mnohoznačnou a nic neříkající kočkomyší odpověď přeložit tak, že věříte United Strates of America byly založeny (founded) 4 July 1776?
...............................................................................................................................

Re: "Zapomněl jste dodat asi dle "některých" historiků, někteří považují za FF ty co podepsali Deklaraci nezávislosti ale i ty co stáli u zrodu Ústavy a někteří ještě širší okruh lidí."
...
Zapomněl?
OK. Zopakuji, speciálně pro Vás, co jsem napsal v příspěvku který jste se zcela zřejmě před útokem na něj ani nenamáhal přečíst:

"Takže než Vám do této pasti vlezu, je třeba si ujasnit pojmy. Co Vy na to?

Pokud si pod pojmem Founding fathers představujete nějký Top 10 list historických osobností, sem s ním. A nezapomeňte vyjmenovat kteří z nich "...se odmítli podílet na sestavování Ústavy",

Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na First Continental Congress (1774)?
Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na Second Continental Congress (1775)?
Nebo máte na mysli všechny delegáty Congressu of the Confederation, kteří se scházeli od 1781 do 1789?
Nebo máte na mysli 74 delegátů vyslaných na Federal convention (1768-1787)?
Nebo máte na mysli všechny kteří se aktivně zůčastnili občanské války na straně Unie?


"Dle některých" je země stále placatá a většina z nich asi žije v Česku a na Slovensku.
"Dle některých" je možné cokoli, dokonce i anar-cokolismus.
...............................................................................................................................

Re: [i]"Váš výklad Vám neberu ale prostě někdo to vidí jinak :-). Nakonec podstata té poznámky p.T. byla jinde.... "[i]
...
To máte pravdu, my (Američani) to vidíme jinak než obejda z Horní Dolní.
Kdo z nás to tedy vidí správně? My nebo vy?

Ale abychom se také dostali k [i]podstatě[i] této diskuse, že?
Jak je to tedy s fakty o tom, kdo se snaží brát lidem v USA svobodu nosit zbraň?
Byl to stát, nebo soukromník?
A bez okecávek prosím, pokud Vám z toho nenaskočí vyrážka.

Central Scrutinizer

Re: absurdní

Uživatel Vjačeslav Stokurev napsal:

´A Canadian man accidentally shot himself in the forehead while trying to kill a mouse with the butt of his rifle. Dale Whitmell, 40, of Goulais River, tried to crush the rodent with his weapon at a camp near Wawa, Ontario, but didn´t know the gun was loaded. He got quite a shock when the gun fired, with the bullet grazing his forehead but luckily not causing serious injury. Police say Mr Whitmell was admitted to and released from the hospital, before being charged with careless use of a firearm. A spokesperson said: "He was very lucky." It´s not known what happened to the mouse´


http://www.myspace.com/15675178/photos/674162

Muž se střelil do hlavy, když si hrál s pistolí na zahrádce restaurace
28. května 2012 10:42
Strážníci museli v Praze 10 pomoci muži, který se na zahrádce restaurace střelil plynovou pistolí do hlavy.

Strážníci městské policie se vydali v neděli krátce po deváté hodině večer na křižovatku ulic Sportovní a Vršovické, kde se propadla vozovka.

Zde hlídka zaslechla výstřel z nedaleké restaurační předzahrádky. Ke strážníkům vzápětí přiběhl muž, který se držel za hlavu a křičel, že se při neopatrné manipulaci postřelil plynovou pistolí do hlavy," popsala mluvčí městské policie Jana Přikrylová.

Muž po chvilce upadl na zem. Hlídka mu okamžitě poskytla první pomoc, po telefonu jim navíc ještě radila operátorka záchranky. Sanitka následně muže odvezla do nemocnice.

Případ nyní vyšetřuje policie. Nicméně strážníkům a policistům se chvilku poté ozvali svědci, kteří uvedli, že si muž zranění způsobil sám.

Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/muz-se-postrelil-do-hlavy-0y4-/krimi.aspx?c=A120528_102422_praha-zpravy_ab

Kiki

Re: Oligarchové se bojí zbraní v rukou utiskovaných

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

S Jakubovým článkem nelze než souhlasit + palec vzhůru.
Oligarchové se vždy báli a bojí zbraní v rukou utiskovaných, od počátku dějin lidstva.
Zákazy držení zbraní byly vždy namířeny proti zotročeným masám, nikoli proti zločincům.
Naopak, USA, UK, Francie, Rusko atd. jsou mnohem ochotnější prodat zbraň teroristům než vlastním občanům.

Nezapomeňte na Kanadu.

Kiki

Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Furinkazan napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Jen tak na okraj v americe maji lide pravo nosit zbran garantovanu ustavou, stat je tam proto aby jim to pravo chranil. Narozdil od nas.

A také to právo na rozdíl soukromých podnikatelů chrání (jak už tu napsal CS).

catmouse

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

Uživatel catmouse napsal:

...

Mám si Vaši mnohoznačnou a nic neříkající kočkomyší odpověď přeložit tak, že věříte United Strates of America byly založeny (founded) 4 July 1776?
...............................................................................................................................

Re: "Zapomněl jste dodat asi dle "některých" historiků, někteří považují za FF ty co podepsali Deklaraci nezávislosti ale i ty co stáli u zrodu Ústavy a někteří ještě širší okruh lidí."
...
Zapomněl?
OK. Zopakuji, speciálně pro Vás, co jsem napsal v příspěvku který jste se zcela zřejmě před útokem na něj ani nenamáhal přečíst:

"Takže než Vám do této pasti vlezu, je třeba si ujasnit pojmy. Co Vy na to?

Pokud si pod pojmem Founding fathers představujete nějký Top 10 list historických osobností, sem s ním. A nezapomeňte vyjmenovat kteří z nich "...se odmítli podílet na sestavování Ústavy",

Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na First Continental Congress (1774)?
Nebo máte na mysli 56 delegátů vyslaných na Second Continental Congress (1775)?
Nebo máte na mysli všechny delegáty Congressu of the Confederation, kteří se scházeli od 1781 do 1789?
Nebo máte na mysli 74 delegátů vyslaných na Federal convention (1768-1787)?
Nebo máte na mysli všechny kteří se aktivně zůčastnili občanské války na straně Unie?


"Dle některých" je země stále placatá a většina z nich asi žije v Česku a na Slovensku.
"Dle některých" je možné cokoli, dokonce i anar-cokolismus.
...............................................................................................................................

Re: [i]"Váš výklad Vám neberu ale prostě někdo to vidí jinak :-). Nakonec podstata té poznámky p.T. byla jinde.... "[i]
...
To máte pravdu, my (Američani) to vidíme jinak než obejda z Horní Dolní.
Kdo z nás to tedy vidí správně? My nebo vy?

Ale abychom se také dostali k [i]podstatě[i] této diskuse, že?
Jak je to tedy s fakty o tom, kdo se snaží brát lidem v USA svobodu nosit zbraň?
Byl to stát, nebo soukromník?
A bez okecávek prosím, pokud Vám z toho nenaskočí vyrážka.

Vy jste my (Američani)? Vy mluvíte za všechny Američany?
Soukromník může chtít, aby při vstupu na jeho pozemek (kino) pozvaný nebyl ozbrojen. Máte volbu vstoupit či ne. To snad je omezení svobody? :-) Ale no tak....

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel catmouse napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Vy jste my (Američani)? Vy mluvíte za všechny Američany?
Soukromník může chtít, aby při vstupu na jeho pozemek (kino) pozvaný nebyl ozbrojen. Máte volbu vstoupit či ne. To snad je omezení svobody? :-) Ale no tak....

Ano, jsem Američan narozený v Kanadě a Americké dějiny jsou dějiny našeho kontinentu.
Nakonec ještě začnete tvrdit že obyvatelé Kanady, USA, Mexika a všech zemí jižní Americky nejsou Američani.
Jo, a k tomu můžete tvrdit Češi nejsou Evropani, ale Azijci.
Opět se válím se smíchem a kopu nohama.

To že neznáte dějiny jste již dokázal, teď dokazujete že Vám dělá potíže i zeměpis.
Dokončil jste vůbec základní školu? Silně o tom pochybuji.

How big ass are you ready to make of yourself?

Central Scrutinizer

Re: Re: Oligarchové se bojí zbraní v rukou utiskovaných

Uživatel Kiki napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Nezapomeňte na Kanadu.

Máte pravdu, ani naši státní úředníci jistě nemají čisté ruce.

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel catmouse napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Vy jste my (Američani)? Vy mluvíte za všechny Američany?
Soukromník může chtít, aby při vstupu na jeho pozemek (kino) pozvaný nebyl ozbrojen. Máte volbu vstoupit či ne. To snad je omezení svobody? :-) Ale no tak....

Re: "Soukromník může chtít, aby při vstupu na jeho pozemek (kino) pozvaný nebyl ozbrojen. Máte volbu vstoupit či ne. To snad je omezení svobody? :-) Ale no tak....
...
Pěkná okecávka místo odpovědi na moji otázku. Není Vám to trapné?
Tak ještě jednou:
Ale abychom se také dostali k [i]podstatě[i] této diskuse, že?
Jak je to tedy s fakty o tom, kdo se snaží brát lidem v USA svobodu nosit zbraň?
Byl to stát, nebo soukromník?
A bez dalších okecávek prosím, na to co je nebo není omezením svobody se Vás nikdo neptal.
Ptám se Vás, kdo tu svobodu omezuje.
Je to stát, nebo soukromník?

Central Scrutinizer

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Účelové lži a bludy.

Uživatel Josef Tětek napsal:

Uživatel Central Scrutinizer napsal:

...
Netvrdil jsi náhodou vždycky, že jsi Kanaďan? Měl by sis tu svojí fiktivní osobnost nejdřív ujasnit, ty plačko :-).

Jaká "fiktivní osobnost" , kašpárku.

Hugo

Střelba

Tenhle rok je v USA nějak veselo: http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/287868-utocnik-na-zakladni-skole-v-usa-zabil-matku-a-20-deti-ktere-ucila.html
přidat komentář zpět na článek

Uživatelské menu

Login:
Heslo:
zapamatovat si mě
Nemáte zde účet?
Zaregistrujte se!
RSS feed
Atom feed